torsdag 7 juli 2011

Varmt, väldigt varmt...

..har det varit idag och det tar på krafterna och på psyket!  Både Clara och Tuva har varit som galna sen jag hämtade dom på dagis på eftermiddagen, men verkar äntligen ha lugnat ner sig. Får se hur länge det varar??

Idag var jag ut och cyklade en liten sväng på förmiddagen:

74,5 km, 2 tim 51 min, snittfart 26,2 km/h.
Tog det medvetet väldigt lugnt idag för att inte bränna för mycket energi inför simningen på söndag.

Innan jag hämtade barnen på dagis så blev det ett kort besök på Magasinet:

30 min Crosstrainer-AMT
AMT:n är ett av mina favoritredskap på Magasinet den är bra för man kan själv bestämma lite hur rörelserna ska vara, vill man springa så gör man det och vill man köra som en step-maskin så gör man det, så här ser den ut,(se bilden nedan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar