torsdag 28 juli 2011

Torsdag - dagen efter båtvakten?

Idag har det varit tungt och tröttsamt, sov bara 2,5 timme på morronen sen vaknade jag och gick upp. Emelie var här på förmiddagen och lekte med Clara, Tuva och mig..  :-)   Ja Tuva och Clara lekte i lekparken och sen pumpade jag däcken på deras cyklar och Emelie gick och höll i Tuva så hon fick träna på att cykla, Clara hoppade på sin lilla cykel med stödhjul och trampade iväg????  För ca 1 månad sen så fick hon inte cykeln att rubba sig ens och nu trampade hon runt som hon aldrig hade gjort något annat, det var kul.

På eftermiddagen har jag bara legat i en solstol och slöat och läst tidning ute i solen, ja den gick i moln några ggr men mesta tiden var det faktiskt sol trots att vädergubbarna har sagt annat för dagens väder.

Sen vart det en liten löprunda på 5 km tid 32:22 min fart 6:28 min/km, jag är mye nöjd! Sprang lite fortare i 4x4 min och mellan det så joggade jag sakta i 2 min, sen på slutet så blev det lite långsammare igen, men om ett par dagar så kan jag kanske komma under 6 min/km, vi får se?

Vi lyxade till oss lite ikväll med thai hämtmat från Vita elefanten det var gott och som vanligt så hade jag på för mycket av en stark sås så att det eldade ur munnen men thaimat ska vara stark.

Nu sitter jag i solstolen igen med datorn men nu är det ingen sol, men det fläktar skönt ......

God kväll allesammans ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar