söndag 10 juli 2011

Nytt pers idag i Vansbro!!!!

Ja det vara nära att jag hade kommit under 1 timme, men 65 min och 17 s är knappt 17 minuter bättre än förra gången 1999!

Målet för dagens lopp vara att komma under 75 minuter och det lyckades jag ju med rejält.
Det var ganska strömt i både Vanån och Västerdalälven, så det gick fort i Vanån och sen gick det saktare i Västerdalälven. 1000 m gick på 17 min drygt och 1500m på 28 min, vilket vara alldeles för fort tror jag simmade lite för fort i Vanån, skulle ha sparat lite mer krafter till sista 800 m i Dalälven.
Får tänka på det till nästa år så jag når målet som jag sätter upp tills dess, vilket det målet är???

Att komma under 1 timme så klart!

:-)

Här är lite bilder förresten, känsliga personer bör undvika att titta på bilderna, Ni tittar på egen risk:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar