lördag 2 juli 2011

Fredag träning och lite bad

Gick upp tidigt och åkte iväg med Passaten och servade den direkt på morronen, sen när jag kom hem så slöade jag ett tag och lagade gräsklipparen som vi har i vår del av brf:n, som vanligt så var startsnöret avslitet och gräsklipparen stod i förrådet TRASIG!!   Nä det finns ju alltid nån annan dum jävel som lagar sånt här så jag ställer in den här och låtsas som ingenting, var tydligen så den hade tänkt som hade sönder gräsklipparen????

Efter lunch var jag ut och körde en tur med racern:

ca 41,2 km på ca 82 min snittfart 30,1 km/h (trodde aldrig jag skulle snitta över 30km/h var så himla seg hela turen).


Klippte gräsmatttan på eftermiddagen

Mot kvällen så var vi ner och badade en stund och svalkade av oss, t o m Marie badade för 2:a dagen i rad.

På kvällen åt vi mat på baksidan, det var jätteskönt väder och nästan inga mygg längre, verkar som om dom har torkat ihjäl nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar