måndag 4 juli 2011

Måndag 4 juli (USA:s nationaldag!).

Idag så gick jag in till dagis med Tuva och Clara i joggingvagnen, det var 4 km som tog 38 min att gå, sen gick jag hem igen sen på 42 min.

Hade tänkt att åka in till simhallen och simma ett träningspass på ca en timme idag men väl där så var det bara att vända om hem igen och packa om väskan för styrketräning på Magasinet istället.

Varför ingen simning, jo en v bassängerna hade börjat läcka så för att täta den sprickan måste man tappa ur både hoppbassängen och 25m-bassängen! Alltså på fullt allvar vad är det som är så svårt att sätta igång med ombyggnaden och renoveringen av badhuset i Enköping, som det är nu så kommer väl allt både hus och bassänger rasa ihop snart!!!????

SKÄRPNING ENKÖPINGSKOMMUN RENOVERA SIMHALLEN NUUUUUUUUU!!!!

Ja det vart iallafall 45 min styrketräning på Magasinet, ja det är en privat anläggning så de prioriterar sina kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar