lördag 2 juli 2011

Nu börjar det bli lite bättre träningsmängd igen...

.... idag så var det säsongspremiär för simning i öppet vatten, kom till slut ner till båtbryggan och simmade lite:

1500 m på 45 min lugnt vatten men NO vind

Sen har vi varit till Västerås en sväng idag och jag var inte helt otippat in på Cykloteket och köpte nya lindor till styret på racern, har varit blåa hittills men nu så är de svarta, ville inte ha de gamla kvar som nån annan snorat in!

Vart en lite cykeltur ikväll efter maten, måste ju prova nya inställningen av sadeln och att jag skiftat tillbaka till den gamla styrstången som satt på när jag köpte cykeln, den är lite längre än den ställbara som jag kört med hittills. Så nu är jag mer strömlinjeformad när jag cyklar HAHAHA!

21,8 km på 44:27 min snitt 29,4 km/h (var en sjujävla motvind under minst 1/3 av sträckan, alltså i minst 7 km ca 8-9 m/s enligt smhi).

Nu ska jag vila framför TV:n med ett glas rött vin, det är ju bra när man tränat hårt så jag dricker det endast i medicinskt syfte ha ha....

Titta på bilden här nere vad fin racern blev med nya styrlindor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar