onsdag 6 juli 2011

Det blev en lugn träningsdag idag...

....är inte så pigg efter en natt nere vid sjön.

Vaknade runt 10, då var jag själv hemma Marie och tjejerna hade åkt in till Fia i stan. Åt lite lätt frukost yoggi och mussli i en liten skål cyklade sen in till simhallen och körde ett pass på

Simning 60 min
insim 200m bröst
5x50m fritt pads+fen
4x25m benspark m platta
5x50m fritt fen (inga pads)
1x1000m bröst på ca 26 min
300 min avsim

Sträcka 2,1 km
Cyklade efter simningen upp till Fia där jag fick mat, pizza, mums mums   :-)

Slängde i väskan i bilen och sen cyklade jag hem. När jag kom hem så gick jag ut och gick med Tuva och Clara i joggingvagnen medans Marie var ute och cyklade mtb i över en timme. Clara somnade ens tund och Tuva gick  ett tag hon med, total tid för min promenad var 5 km ca på 70 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar