tisdag 4 januari 2011

Tisdag vilodag

Tisdagar är min vilodag från träning, då får min gamla trötta kropp vila och återhämta sig lite. För onsdagar det är en av veckans jobbigare dagar för mig, start med simning med SK Ena:s vuxengrupp i Enköpings simhall och imorgon blir det sen direkt efter simningen, cykel(motionscykel) på Magasinet och efter det löpband. Allt i en följd, enda vilan som blir är i bilen från simhallen till gymet, ca 5-10 min.

Annars på onsdagar brukar jag försöka hinna med ett spinningpass på kvällen, men imorrn är jag ju ledig så då kör vi hårt och allt i en följd.  :-)

Nu ska jag lägga de 2 små vilddjuren som just nu springer runt och retar och bråkar varann, tur att dom bara är 2 år och 4 år, så det går inte så vilt till än...

Idag blev det bara en liten promenad på 4 km på 43 minuter, hade lite träningsvärk i vaderna efter passet på löpbandet igår, men det försvinner nog efter träningen imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar