fredag 7 januari 2011

Simmardag!

Idag gick jag upp tidigt och åkte in till simhallen i Enköping när dom öppnade kl. 07.00, fort in och duscha och sen när i bassängen och började simma. Simmade lugnt bröstsim:

  500m   14 min
1000m   30 min
1500m   45 min
2000m   60 min
2500m   75 min
3000m   91 min

Som ni ser så gick det inte så fort, men jag tog det lugnt pga tidigare förkylning och en sliten kropp, imorrn blir det lite styrketräning sen på söndag blir det ingen träning alls, möjligtvis någon promenad eller nåt sånt.
Måndagkväll är det nystart med simträningen för våren, 19.30-20.30  i simhallen med SK Ena:s vuxengrupp det är nytt för i år, onsdagsträningen på mornar kl. 06.30-07.30 fortsätter den med. Vi får se hur många måndagar jag kan köra pga att Marie jobbar kväll, men jag kör de måndagar det går, annars så kör jag nåt extra pass simning själv på helgerna.

Nu ska sätta mig i soffan för lite fredagsmys, om nu inte Tuva och Clara redan har ätit upp ostbågarna?

trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar