tisdag 25 januari 2011

Tisdag morgon

Sitter på tåget till Stockholm, ja jag sitter, det fanns sittplats på det här tåget och det kom, det var inte inställt!  :-)

Dagens träning:

Har varit på Wake up spinning på Magasinet 45 min hårt slit, men det känns härligt efteråt, man känner sig så pigg och glad.


Fast det är det väl snart nån som tar ur en när man kommer till jobbet, att vara pigg och glad alltså. Struntar i det idag, för idag ska jag vara glad hela dagen!

Igår fick jag kallelse till en ny tid på Artrokliniken för att undersöka min onda hälsena, har jag tur så får jag en spruta till, sen borde jag snart vara bra. Har haft lite ont senaste veckan men det är för att jag har slarvat med bromsträningen av hälsenan, får inte slarva, måste sköta det nu så att jag blir helt ok till sommaren, så jag kan löpträna fullt ut. Har kört lite löpband till och från i vinter och det går bara bättre och bättre, fast det skulle nog gå ännu bättre om jag gick ned en 10-15 kg i vikt? Det är det jag jobbar på just nu mest att gå ned i vikt och bli starkare i musklerna i högerfoten, så att foten klarar belastningen vid löpning.

Idag blir det mest stillasittande jobb på kontoret, måste hinna gå igenom ekonomin på alla projekten.

Undrar om jag ska gå från centralen upp till Söder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar