tisdag 18 januari 2011

Ny vecka, nya tag, nya.....???

Glömde bort att skriva upp min träning här igår!

Sä här kommer den.

Simträning i simhallen med SK Ena:s vuxengrupp mellan 19.30-20.30, igår var vi 15 st som körde och så här simmade jag:

insim 200m
10x50m frisim fenor hård/ben
4x100 medley
200m frisim
avsim 200m


Jag hann bara 1500 m på 1 tim, jag hade och har fortfarande sviter efter magsjukan i lördags, men jag var med och jag körde så hårt jag orkade.

Idag så har jag kört 45 min Wake up (morgon spinning)  mellan 7 och 8, det var tufft, men det gick bra och jag känner mig skitpigg och stark nu efteråt.

Blev lite jobbigt bara när jag kom till tåget, för det kom inget tåg? Nej SJ tyckte tydligen inte att jag hade så bråttom till jobbet idag, så man ställde in ett tåg från Enköping idag precis när jag kom? Varför? Det är inte kallt! Det har inte snöat en massa! Kanske var det halt av vatten på rälsen? Eller så skulle lokföraren jobba hemifrån idag, de måste ju oxå få göra det alla andra yrkesgrupper gör ju det, det måste vara rättvist i vårt samhälle! Nej SJ är inte till för oss resenärer utan SJ har bara ett egensyfte verkar det som??!!!

JA jag är jävligt irriterad!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar