lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!!

Nu är det 2011 och det har börjat bra hittills, svensk seger över Kanada i jvm i ishockey nyss!

Så till det här med nyårslöften, brukar inte ge sånt, men nu ska jag göra det!
  • Öka träningsmängden till minst 8 timmar i veckan.
  • Gå ned 15 kg i vikt minst, till sommaren.
  • köpa en pulsklocka och börja med pulsträning för att få mer kvalitet på träningen.
  • köra minst ett spinningpass per vecka fram till utesäsongen börjar.
  • simma minst 3 km per vecka.
  • träna upp mig och bli bättre på frisim
  • bli bra i min höger hälsena så jag kan löpträna fullt ut.
  • dra ner rejält och helst sluta med att äta godis i tid och otid.
  • äta mer frukt varje dag
  • att alltid ha matlåda med mig till jobbet för att äta rätt sorts mat och även spara pengar, så jag kan köpa en ny racercykel i vår.
  • ta det lugnare med jobbet och inte jobba så mycket övertid.
  • öka träningsintensiteten på cykel för att kunna ha högre snitthastighet i sommar
  • klara målsättningen att kunna hålla mig under 50 minuter på 10 km löpning

Ja det var lite smått och gott vad jag ska uppnå under 2011 eller en del mål ska uppnås innan sommaren.

Happy new year!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar