lördag 29 januari 2011

Lördag - ingen sovmorgon här ... (reviderad 1 gång)

...trodde ju i min enfald att man skulle få sova lite längre nu när det är helg och man inte ska iväg till jobbet! Men.... det tyckte inte Clara,  när mamma gick upp gick Clara oxå upp, kl. 06.20.  Fick ju iallafall sova en hel timme längre än i veckorna.  ;-(

Igår fredag vart det lite fredagsmys med ostbågar och läsk med barnen, alla utom William då, han satt fastnaglad vid Playstationspelet i sitt rum hela kvällen och spelade och åt chips där, PS har stått kvar här när han har varit hos mamma en hel vecka, så han hade väl abstinens?

Ingen träning igår fredag alls, skönt med en vilodag då och då, man måste låta kroppen vila ett dygn då och då så man inte drar på sig några skador. Det vart faktiskt en liten promenad på lunchen i sammanlagt 40 minuter.

Om ett tag ska vi börja klä på oss och åka till Magasinet i Enköping, jag ska träna i ca 90 min eller så mycket jag hinner medans barnpassningen är öppen.
Sen blir det lite handla godis till idag och sen hem och sova middag för Clara(och för mig med kanske).

Vi får se om vi hittar på något att göra när Marie kommer hem från jobbet?

Tillägg:

Nu har vi varit på Magasinet och jag hann med och träna i totalt 95 minuter fördelat på_

Motionscykel 30 min
Styrketräning 45 min
Löpband       20 min

Nu har jag sovit middag oxå, det var meningen att Clara skulle sova men hon har hoppat runt i sängen i ca en halvtimme medans jag sov, nu sover hon.

1 kommentar:

  1. Tack! Skriver inte tiden bara för att jag går ju mellanåt, men varje runda tar 25-30min..ska skriva mer exakt tid när jag sprnger mer och går mindre ;)

    SvaraRadera