fredag 29 oktober 2010

Torsdag... äntligen nr 2

Torsdag  jobbade hemma idag, fick iväg ett besiktningsutlåtande som skulle ha varit hos kunden i måndags, men vad gör man när dygnets 24 tim inte räcker till, sen satt jag och tragglade med datorn för att kunna logga in mig på kundens VPN-anslutning hemifrån, inte mycket hjälp man fick ifrån deras IT-support..   :-(

Hann in en sväng mitt på dagen och handlade.

Sen var det utvecklingssamtal med yngste sonen (15 år) och han är duktig i skolan, väldigt duktig, har väl inte mvg  och så men han är tillräckligt duktig för att få G och VG  och kanske nåt mvg, det räcker långt när man ska in på gymnasiet och jag tror att det kommer gå jättebra för honom, just nu lutar det åt el-utbildning. Inte lätt att var 15-16 år och ta beslut om vad man ska jobba med i framtiden..?

Kväll då var det comeback på spinningen
60 min  Kändes tufft och hårt, men va jag var trött efteråt?

Nu har jag försökt igen att få min dator att fungera men det går inte efter ca sammanlagt 1,5 tim med supporten både våran egen och kundens, så nu får jag åka till hk och lämna in den nya datorn och hämta min gamla igen!?

Suck!

1 kommentar:

  1. Tack! Det beror på hur frågorna är formulerade om det går bra eller dåligt! ;D så jag hoppas att de är formulerade som jag vill ha dem ;)

    SvaraRadera