lördag 23 oktober 2010

Lördag styrketräningsdag!

Det vart ett pass på Magasinet idag:

15 min motionscykel som uppvärmning
45 min styrketräning mest armar och mage/rygg
15 min Crosstrainer lite lagom lugnt som avslut

Sen hämtade vi Williams grejer i Tärna, vart en liten tur runt i norra kommundelen så att Clara fick sova i drygt 45-50 min, så fort jag stannade bilen så vaknade hon?!

Ikväll var vi till Strängnäs och åt på en grekisk restaurang på Storgatan, kycklingfilé, tzatsiki och klyftpotatis, det var jättegott!!

Nu blir det slöa framför TV:n resten av kvällen....      sen får vi se om jag ska pina ungarna en stund i garaget imorrn? Ja det är inte så farligt som det låter, jag ska sätta upp racercykeln i Trainern och provcykla i ca 30 min, det är inte nåt som varken Tuva eller Clara gillar attt sitta i garaget och vänta i 30 min medans pappa sitter på en cykel och cyklar utan att komma någonstans! Men barn jag säger bara "get used to it"!!!  För det kommer att bli många pass på Trainern i vinter!
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar