fredag 22 oktober 2010

Fredag....s mys eller inte??

ÄNTLIGEN fredag!!

Idag blev det iallafall lunchträning, 30 min på crosstrainern.

Sen var det hälsokoll på Sophiahemmet 15.10, hann med att jobba lite däremmellan ockås och innan, var tvungen att äta före 11 idag pga proverna som skulle tas på hälsokollen.  Såg bra ut när det gällde ekg, lungvolymsprov (oojdåå! sköterskans kommentar när jag blåste), hörselprov, synprov(mina nyrenoverade ögon håller sig bra än så länge), fick cykla 5 min på motionscykel med koll av puls (skitlätt pulsen gick bara upp till 121), blodtryck 115/55 (tror jag, låter lite lågt?).  Blodproverna får man inte reda på förrän senare?!
So far so good!

Nu när det är fredag ska det vara fredagsmys säger dom?  men jag har 2 vildar som far runt som skållade troll här hemma och jag är snortrött!

Imorrn är det lördag och då bär det iväg till Magasinet på den traditionella lördagsträningen, William och pappa tränar och Tuva och Clara leker i barnrummet. Imorrn har vi jobbardag i vår Brf, men jag gjorde min del i söndags för jag ska styrketräna när det är lördag!Så det så!

Undrar vad vi ska hitta på imorrn efter Magasinet, hämta Williams grejer i Tärna (Norrland tur man har satt på vinterdäck) blir det väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar