onsdag 27 oktober 2010

Onsdag äntligen så simtränar jag igen..

Äntligen så har jag kommit igång med simträningen igen efter träningsuppehållet! Men helt otroligt vad jag hade tappat på bara 2 veckor? Var helt slut men jag lyckades få ihop 1500 m på ca 1 timme:
insim 200 m
10x50m fritt varannan ben
4x50m fjäril(ja typ fjäril) varannan fjärilskick med platta eller rygg
4x50m rygg
4x50 m bröstsim nya
200 m avsim

Sen har jag varit på kurs hela dagen på jobbet och som vanligt när vi sitter många i en lokal så blir jag trött, väldigt trött, så trött att jag somnade flera ggr? Det är inte kul när man vaknar till och inte har en aning om vart man är och det sitter ca 20 personer och skrattar åt en..  :-(

Igår var inte någon bra dag, när jag kom med tåget från Sthlm och skulle ta bilen och åka hem hade jag punka på ena bakhjulet, men jag fick det ordnat direkt igår kväll var inte värre än att det gick att laga däcket.Men FAN ta den jävla idiot som hade tappat en vass plåtbit på gatan!

Nu är det snart dags för Tuva och Clara att gå och sova, då ska vi fortsätta att läsa i stora Pippiboken, Marie jobbar kväll, det verkar rulla på med pass på servicehuset där hon är timvikarie, det är jättroligt att hon fått jobb där nu fast hon inte är klar med skolan än.  :)

Drömmer om en ny cykel till nästa sommar, hoppas det blir mer än en dröm.....   dom 4000 kr jag fick för bildelarna gick till räkningar igår  :-(
På vägen från kontoret ner till Odenplan idag så gick jag förbi en liten cykelaffär i hörnet Norrtullsgatan Frejgatan där står det en sån här cykel, en sån vill jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar