fredag 15 oktober 2010

Fredag...

..äntligen fredagkväll, nu är det snart dags för fredagsmys ,köpte lite ostbågar och chips på vägen hem som vi ska ha som fredagsmys snart, jag, Tuva och Clara, Marie jobbar och William är påväg in till stan. 
Han svarade nyss på ett sms från en kompis att han skulle komma in till Enköping om 40 min det var för ca 15 min sen? Nu har han stått bredvid mig och pratat i 15 min? :-)  15-åriga grabbar dom är roliga dom...

Imorrn förmiddag blir det ett styrketräningspass på Magasinet, men bara överkropp ingen träning av ben och fötter förrän den 27 oktober! Kommer att bli mycket styrka nu framöver, även efter den 27 oktober, ska bli mycket starkare till nästa sommar, jag har gjort upp en plan!  :-)

Ska ta och sätta upp racern i trainern i helgen så det är klart för inomhusträning med den i garaget, där ska jag tillbringa många timmar i vinter. Jag ska ladda ner en ny mp3-bok, en spännande deckare eller nåt som jag kan lyssna på när jag sitter och trampar i kylan.

Ska försöka komma iväg med Tuva till simhallen i helgen och se hur mycket hon har lärt sig på "lek och plask"?

Marie är ledig hela helgen ska bli skönt att få 2 hela dagar tillsammans.

1 kommentar:

  1. nejdå, vi pluggar bara lite lagom, blir värre om två veckor för då är det en hel vecka med tentaplugg! ;)

    SvaraRadera