måndag 25 oktober 2010

Fina affärer idag eller var det en dålig affär???


Fick något infall i helgen att jag skulle sätta ut annons på blocket på lite gamla bildelar, undrar var de kunde vara värde tänkte jag att nån krona får man väl för detta? La ut annonsen igårkväll vid 22.10 ca 1 tim senare hade det kommit ca 15 mail med frågor, imorse när Marie startade datorn så hade det kommit 29 mail till, det kom 1 sms vid 00.50 i natt ytterligare SMS kom imorse vid ca 05.15 och sen har det ringt hela dagen på både jobbmobil och privata mobilen, undrar var det hade fått tag på mina nummer? Men de verkade nästan desperata, 1 kille från Grängesberg sms:ade vid 06.10 när jag stod på perrongen och väntade på tåget och han sa att han tog alltihop för 4000 kr som jag skrivit i annonsen, vi kom överrens om att hans kule komma till Enköping vid 17.00 när jag kom från Stockholm och det gjorde han, kom och åkte igen och jag var 4000 kr rikare! :-)
Det kom totalt 105 mail, ringde säkert 50 pers och fick säkert minst 30 sms under dagen.

Undrar om jag hade satt för lågt pris??? Skit samma jag har iallafall fått ihop 4000 kr som är startkapitalet för mitt triathloncykelbygge till nästa säsong!  :-)

Idag vart det ett kort men intensivt styrketräningspass på lunchen, 30 min styrketräning.

Nu ska jag börja jaga rätt på en begagnad tempo/triathlon ram! Nån som har nån till salu där ute???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar