måndag 11 oktober 2010

Måndag en ny oförstörd vecka börjar..

... Vi har flyttat om på jobbet, upp 2 våningar för uppdragsgivarens kontor blev för trångbott, då fick vi konsulter flytta upp i ett fd gruppboende, vi sitter 2 st i varje lgh( har varit gruppboende lgh på 1 rum med kök). Jag tycker det blev kanonbra, eget litet kök och WC/dusch till  varje kontor.

Var ner i gymet och tränade på lunchen, hann med att lufsa 4 km på 27 min och så lite uppvärmning och nedvärmning på 3 min, strechade lite oxå, viktigt men svårt att få ro till när man tränar på lunchen, men 5 min är bättre än inget alls.

Nu ska jag fixa ordning lite på alla pärmar som ligger i en enda röra på golvet, kollegorna var nyss in här och tyckte jag hade det rörigt men det speglar bara som det ser ut i mitt huvud när jag är på jobbet!  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar