söndag 29 maj 2011

Trist är bara förordet av vad det är.....!!!!!

.. idag skulle jag ha gjort tävlingspremiär för den här säsongen men vad gör jag???  Jo jag ligger här hemma i soffan framför TV:n och hostar och snörvlar, har haft ont i halsen sen i tisdags, tyckte det började gå över i torsdags men vaknade med ännu värre ont i halsen i fredags så då trodde jag att jag skulle vara bra från förkylningen tills idag söndag och kunna tävla.
Inatt vaknade jag med ögoninflammation, tar det aldrig slut på eländet!!!!!

Nej jag hittar inte på se bilderna nedan....

Ögoninflammation med variga ögon..   :-(

Halsinfektion



William var och köpte kostym till avslutningsfesten igår med storebror Johan som smakråd och de hittade en fin kostym, skjorta, slips och skor åt William, se vad fin han blev på fotot här:



Igår lördag så var Tuva, Clara och Marie med i karnevalståget inne i Enköping, de var utklädda till pirater. Tuva är med i en dansgrupp som heter Street Feet och leds av en duktig tjej som heter Isabell Axnér(det är hon som är Pippi på bilderna längre ner här) och från Street Feet var det en jättestor grupp med Pippi, Pippis pappa, Tommy och Anika mfl samt en hel hög med pirater från Hoppetossa.
Isabell är en tjej som otroligt stora ledaregenskaper och en energi som är utöver det normala, Tuva har en otrolig tur som får vara med i en dansgrupp som Isabell leder.

Här kommer lite foton och någon filmsekvens med dansen de körde i karnevalståget.



Jack Sparrow i Enköping???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar