lördag 14 maj 2011

Körig lördag!

Idag var det jobbardag i vår brf och det var ganska mycket folk ute och jobbade, jag hackade bort ogräs från våra P-platser det var vad jag gjorde och sen jämnade jag till en gräsyta lite så att den går att använda som gästparkering, går nog att ställa 3 st bilar där.

Senv ar vi ute och gick Marie och jag med Tuva och Clara i cykelkärran när Clara sov, 4 km hann vi med, sen cyklade jag en sväng runt Vela, dagens träning:

landsvägscykling 20,5 km tid 39:50 snitt fart 30;92 km/h

Sen när Marie åkte till jobbet igen, så gick Tuva, Clara och jag in till stan och köpte glass på torget och sen till Coop och handlade lite bl a lördagsgodis och sen gick vi hem igen.

Nu har vi ätit hamburgare framför TV:n och just nu slåss Tuva och Clara om lampan vid soffan, om den ska vara släckt eller tänd.....Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar