lördag 21 maj 2011

Äntligen helg... eller???

Sitter nu och gör klart lite jobb som jag höll på med igår som inte vart klart och har skrivit veckans tidrapport, ja den ska vara klar fredag egentligen men jag jobbade till 20.00 igårkväll och hade ingen lust att skriva tid då oxå!

Alldeles nyss så var Tuva och Clara osams om en telefon och nu så är det en boll.....suuuck!

Idag ska vi till Uppsala på match med William, han ska spela mot Uppsala IF, börjar bli dags att väcka honom snart, tänkte försöka hinna med att springa en lite sväng eller cykla lite vi får se vad som jag lyckas få till innan vi åker till Williams samling kl.10.00 på Enavallen, vi får se hur det går med det?

Blev inte tid till någon träning i förrgår och igår, men idag ska det bli 2 träningspass har jag bestämt, 1 nu på morronen och 1 ikväll.

Imorgon är det 1 vecka kvar till Hallsta Triathlon det blir premiärtävlingen för mig i år och debut på olympisk distans, vi får se hur det går, målet är att komma runt och sen att försöka göra en så bra tid som möjligt.

Nu ska jag väcka William och sen snika åt mig ett tävlingspass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar