tisdag 24 maj 2011

Nu är jag glad....trots ont i halsen och begynnande förkylning!! :-)

Idag har jag varit på återbesök på Capio Artrokliniken i Stockholm men min krånglande höger hälsena, jag har haft/har nåt som läkarna kallar för hältendinit(tror jag det heter??), så jag har under ca 2 års tid gått på Artrokliniken och fått sprutor mot det här och idag var sista gången jag behöver gå dit!  Fick sista sprutan 7 februari och när de undersökte hälsenan idag så var den i stort sett läkt, fanns lite sånt där tend... ten... vad det nu heter kvar i hälsenan, men det kommer att försvinna helt om jag följer doktorns råd.  Nu kan jag sätta igång med löpträning på allvar, men fortfarande måste jag skynda långsamt med ökningen av träningen.

Tack Dr Lotta Willberg med personal på Capio Artrokliniken i Stockholm för hjälpen med att bota min hälsena!!

Se upp ute på alla stigar, motionsspår och springlopp för här kommer jag igen efter många års uppehåll, nåt års träning igen och jag kan kalla mig löpare igen!

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar