lördag 7 maj 2011

Lördagsträning

Imorse så gick jag upp 05.44 ja ni läste rätt, fast det var lördag. Vaknade så tidigt för att jag skulle skjutsa in William till samlingen på Enavallen, de skulle på bortamatch till Karlstad i pojkallsvenskan.

Satt vid datorn och grejade lite sen, efter  kl 8 så sprang jag in till Magasinet ( 6,5 km på 45 min) och Marie tog tjejerna i bilen och åkte in, sen var hon ute och gick runt lite i stan medans jag körde styrketräning i 45 min, intensiv styrketräning.

...efter det åkte vi till IKEA i Västerås, sjukt stort det är, mamma åkte med oss dit och hon bjöd oss allihop på mat, vilken stor restaurang dom har på nya IKEA???  God mat var det och billig!

Sen har vi inte gjort något mer idag, det var tänkt att jag skulle ut och cykla lite mtb, men jag orkade inte det så det blev vila ikväll.  Tycker jag har gjort rätt för lite vila, har kört på ganska bra med träningen den här veckan till slut.  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar