fredag 6 maj 2011

Cykeltur och övningskörning!

Nej jag har inte övningskört på cykel!  Det är William som har övningskört första gången med mig bredvid, mer om det längre ner här...


Dagens träning:

Cykel landsväg 59,5 km Trögden runt på 2 tim och 20 min snittfart ca 25,2 km/h(det var en djävulsk motvind bitvis).

Jo vi har övningskört idag William och jag, en sak jag undrar varfrö måste folk ja eller idioter i en del bilar köra så när det går bakom en bil bara för att den har en skylt som det står ÖVNINGSKÖR  p baktill på bilen.

Idag så hade vi kört ca 3 km när en bil kom ifatt bakifrån på en 70 sträcka och var nära att haka på vår dragkrok!  jag fattar inte hur man är funtad i huvet när man gör sånt. Har en bil en skylt baktill som det står ÖVNINGSKÖR på så betyder det att föraren är OVAN!!!!!!  vid att köra bil, då kanske det är väldigt OLÄMPLIGT  att köra nära en bil med en skylt om övningskörning på?  Eller har jag fel???

Här kommer lite bilder jag tog av oss och den idiot i volvon som höll på att köra på oss.
Trevlig helg!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar