torsdag 24 februari 2011

YEEEEESSSSSS!!!! Äntligen hittade jag den!

Idag är jag glad! Jag har äntligen hittat en billig prisvärd racer. Ett riktigt fynd för endast 5000 kr och i Strängnäs, så jag behövde inte åka så långt. Kolla på bilderna:

En Trek från 2004 i mycket fint skick, mycket välvårdad,
endast 1 tidigare ägare.

Dura Ace växelhandtag för bakväxeln!

Shimano 105 rakt igenom



Jag är mycket nöjd, ska gå igenom och byte lite slitdetaljer, kolla ekrar m m, kanske byta kedja, köpa kolfiberflaskställ, nya pedaler med spd-fäste, linda om styret.

2 kommentarer:

  1. här är länken till sidan som jag pratade om: http://campadre.se/tipsa/659680 :)

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen JÄTTE fin:) vilket klipp puss på dig min älskling du e en riktig tur gubbe först vann du 1000, sen hittade du en billig men jätte fin cykel och sen har du mig.....;)

    SvaraRadera