fredag 4 februari 2011

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyys!

Jobbade hemma idag, orkade inte åka till Stockholm och sitta som igår när vi satt i säkert 40 min mellan Jakobsberg stn och Barkarby stn pga signalfel, som tur stannade tåget vid Barkarby och släppte av dom som ville gå av där (SJ stannar inte där annars) och den chansen tog jag, fick vänta 20 min på en buss men jag kom till byggmötet i Hässelby i tid iallafall. Jodå man är luttrad som tågpendlare mellan Enköping och Stockholm, varje dag är ett nytt äventyr.  :-(

Så jag körde igång datorn för 07.00 och sen jobbade jag fram till kl. 11.00, då hade Marie åkt till dagis med ungarna. Det vart alldeles tyst här hemma, så jag passade på att ta långlunch i 1,5 timmar, först kröp jag ned i badet i varmt vatten som var jättebra för min onda gamla kropp, låg där och njöt i säkert 45 min, småsov lite till och från. Sen kom Marie hem igen och då var det bara att gå upp igen och äta lite mat. sen jobbade jag i par timmar igen innan det vara dags att skjutsa William till Enköping och Enecopia Cup i fotboll och hämta tjejerna på dagis.

Nu har vi ätit mat och sen har vi haft fredagsmys med ostbågar och chips, snart är det lets dance så nu ska det borstas tänder och på med pyjamas på 2 st danssugna små tjejer. Sen somnar vi i soffan medans vi väntar på att mamma ska komma hem.

Ingen träning idag - det är vilodag idag och tid för lite återhämtning

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar