lördag 19 februari 2011

Helg och lördag..

Idag har vi varit till Magasinet, jag för att träna, Tuva och Clara har varit där och lekt lite under tiden.

Dagens träning:

Motionscykel 45 min 17 km

Styrketräning 60 min, mage/rygg, armar och ben i 20 min på maskiner på nedervåningen, sen 40 min till med fria vikter på övervåningen mage/rygg och armar.

Skulle vilja köra mer crosstrainer eler ännu mer cykel, men det får vänta tills på måndag, då får jag köra igång igen och träna för fullt.  FAAAAAAN VA NIIIICE !!!     Då blir det hårdkörning fram tills det är dags att toppa formen till tävlingssäsongen!  Hahaha...   :-)   Kommer att avvakta en vecka till med spinning tills efter den 28/2, tror jag, ja iallafall till nästa helg. Löpning blir det ingen före mitten på mars, måste gå ned några kilo till först, så där ca 5-10??
Sen hem och laga lite mat tills Marie kom hem, hon jobbar 07.00-12.30 sen ledig till 15.30 och då börjar hon igen och jobbar sen till 22.00. Jag förstår fortfarande och kommer aldrig förstå varför man ska jobba 2 pass per dag? Vad är vitsen med det?

Nu har Tuva och Clara fått lite lördagsgodis och tittar på video, Lilla Kycklingen, det är knäpptyst så den här filmen verkar vara bra?  :-)

Jag ska ta en bok och gå och sätta mig och läsa lite, medans filmen går.

Undrar vad man ska göra ikväll? Är Tuva och Clara vakna så blir  det väl melodifestivalen, men när dom somnar ska jag titta på film. Då ska jag titta på nån sån film som bara jag gillar, tror jag?  Ähh vi får se, jag somnar väl ialla fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar