söndag 20 februari 2011

Söndag -Vilodag? NOT!!!

Vaknade som vanligt vid 06.00 när Clara vaknade! :-(

Gick ut och startade golfen åt Marie så den skulle bli lite varm, -24grC ute!  BRrrrrr åt helvete för kallt, tycker det kan bli vår nu. Det räcker med kyla nu.

Sen slappade jag lite och åt frukost, Tuva och Clara tittade på Bollibompa.

Vid niotiden kom jag på att jag kunde skriva ut protokollet från brandmötet på Dalens Servicehus, hann med det oxå men med lite stress när tjejerna skulle kläs på, 10.10 lämnade Clara vid ff o fm, 10.25 på Idrottshuset och Tuvas dansträning, 10.40 hoppade ner i simbassängen och körde ett simpass i 37 min, hann bara med 1250m på den tiden, märks att man inte har tränat på 2 veckor. 10.29 hämta Tuva och sen till ff o fm och åt mat.  Sen på eftermiddagen har det varit ganska lugnt, hann tvätta 2 maskiner tvätt idag och dammsög nedervåningen. Nu är Marie hemma och alla 3 tjejerna badar nu, Marie trodde hon skulle kunna ta ett bad i lugn och ro, tog ca 3 min efter att hon gick upp började Clara skrika MAMMA MAMMA MAMMA....

Dagens träning:

Simträning  37 min 1250 m (uppvärmning 100m, 500m frisim/bröstsim varannan, 650m bröstsim)

Imorrn får jag börja gå långt och träna för fullt igen...ÄNTLIGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar