lördag 26 februari 2011

Lördag och störda rutiner

Lördagar då brukar jag åka till Magasinet och träna styrketräning och lite kondition, men idag blev det itne så!
William var uttagen till träningsmatch mot Rissnes P95 från Sundbyberg och den matchen var ju förstås kl. 10.15, så det blev ingen träning på förmiddagen.Jag tog igen det ikväll istället, dagens träning:

30 min motionscykel i hårt tempo
30 min löpband 4,33 km
45 min Styrketräning, idag blev det bara mage/rygg och armar, 5 reps/set med tunga vikter.

Nu sover Tuva och Clara till melodifestivalen, Marie jobbar till 22.00. William är hos kompisar i Enköping.
Så nu ska jag ta och bära upp tjejerna och lägga dom i sina sängar, sen ska jag byta kanal.

FYYYFAAAAN VAD DÅLIG MUSIK DET ÄR PÅ MELODIFESTIVALEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar