måndag 27 december 2010

Måndag-Ledig-förkyld-ingen träning-trafiksmitare!!!!

Ja då var det måndag och man är ledig vad skönt tänker alla nu, men jag håller på att gå åt av rastlöshet!!

Jag skulle idag ha TRÄNAT!!! Jag skulle hela den här veckan ha TRÄNAT!! Jag skulle ha TRÄNAT nästa vecka oxå!  Ja förhoppningsvis så är jag frisk från förkylning tills nästa vecka så inte hela den här ledigheten går till historien utan ett enda träningspass!

Klart att jag kan göra andra saker än att träna oxå, jag har lagat golfen idag, skadeanmält parkeringsskada på Passaten, ja just det någon jävla idiot har bakat på Passaten på nån parkering efter den 20/12, jag upptäckte det idag när jag lämnade ungarna på dagis, har inte åkt i bilen förrän idag när det har varit ljust.

Det säger jag bara att den som har gjort det här med vår bil: må han/hon brinna i helvetet och må hans/hennes könsorgan besudlas av 10000 kamelers loppor, jag hoppas det kommer att klia utav bara helvete.  Om jag är arg nej inte jag heller, inte hetsar jag upp mig och blir skogstokig av att någon jävla klantig fegis backar på våran bil utan att ta ansvar för det!

Nu ska jag snart gå upp till garaget och meka med pendlarcykeln, för den behöver jag väl ha fart på tills jag ska lämna in bilen på lagning så jag kan cykla till och från tåget, när det är VINTER!!!   Nej inte är jag irriterad heller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar