lördag 11 december 2010

Lördagsträning

Som vanligt på lördagarna, ja för det mesta iallafall så åker jag till Magasinet på lördag förmiddagarna och lämnar Tuva och Clara på barnpassningen och sen tränar jag så mycket jag hinner med under 2 tim, idag vart totalt 1 tim och 45 min effektiv träning.

30 min motionscykel, ja det blev inte som jag hade tänkt mig, skulle försöka köra nån typ av program på cykeln, men det blev inge bra, allt motstånd försvann efter en stund och jag startade om programmet, men det blev likadant efter en stund igen, så jag trampade på så gott det gick.

45 min styrketräning, mest inriktning på uthållighet

30 min crosstrainer, AMT, jo jag körde på ganska hårt här måste jag säga, hade bra puls på toppen av intervallerna, ca 165 slag/min.

Sen har vi hela familjen varit och gratulerat min mamma som fyllde år igår och ätit en massa god mat och träffat min syster och hennes sambo och son Victor. Tuva och Clara lekte med kusin Victor och de hade bra roligt tillsammans.

Nu blir det lördagsmys i soffan framför TV:n, är helt slut efter dagens övningar både träning och mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar