söndag 1 april 2012

Söndag vilodag....

Nu har jag varit förkyld i snart 4 dgr och börjar bli jävligt trött på det, igår var jag iallafall på Functional Moves pass på Magsinet iändå, men jag tog det väldigt lugnt och det gick bra förutom träningsvärken i baksidan på låren. :( Hur många såna här pass måste man gå på innan man slipper ha träningsvärk efter varje pass??

Eftersom jag inte kan träna just nu så har jag tråkigt, så tråkigt att jag anmälde mig till Skandisloppet - Cycling for All 150 km den 12 maj, tänkte att det skulle vara en perfekt förberedelse för att finslipa alla detaljer inför Vätternrundan 16 juni! :)

Nu är det morron och om en timme ska Tuva och Clara iväg på dans, när Tuva har sitt danspass så ska Clara jag gå en sväng i 45-50 min så jag åtminstone får röra lite på mig idag.

På eftermiddagen ska sätta på en ny längre bromswire på mountainbiken så jag kan ha styret i rätt höjd som passar mig, ska passa på och tvätta av mt:n oxå och kanske putsa upp den och racern lite? Om det inte är för kallt ute så, annars tar jag in bägge hojarna i hallen och polerar dom där så man får sitta i värmen. :)

Nu är det snart dags att fixa lite frukost till tjejerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar