onsdag 18 april 2012

Simträning

Igårkväll (tisdag) så var det dags för simträning igen med SK Ena:s Vuxengrupp var med fast jag bara sov ca 3 tim natten innan, satt upp och jobbade till halvtvå natten mellan måndag och tisdag, det har kört ihop sig lite den här veckan?? Tillbaka till simning så körde vi

200m insim
4x200m fritt m fenor och varannan med paddlar
5x100 m valfritt (100m fritt fen+paddlar, 100m bröstsim, 100m fritt m stora paddlar+fenor, 100m ben med platta varannan 25m max, 100m  rygg).
5x50m fritt fenor  MAX starttid 75s
250m avsim
Det ska bli 2000m om jag inte räknat fel?

Nu är vi i Sudbyberg, tåget stannar precis vid stationen, idag ska jag vara inne kontoret hela dagen och läsa in handlingar för ett större entreprenadbesiktningsuppdrag som påbörjas imorgon. Ska smita iväg ner till Sats vid Södra stn en stund nu på morgonen, jag har inte varit där på flera veckor, sen kanske jag hinner med att klippa mig oxå. En annan viktig sak är att idag kommer massören till kontoret, det är bra för min stela rygg. Får se om jag hinner med en löptur ikväll??? Ska försöka få till ett kortare pass iallafall?

Nu snart Stockholms Central nästa........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar