söndag 29 april 2012

Söndag Enköpingsklungan!

Cyklat med Enköpingsklungan i fint väder med solsken och Fikapaus på Cafe Anund. Började med 19st, efter fikat delade vi upp oss och jag åkte med i klungan på 11 st som tog närmaste vägen hem mot Enköping. Typiskt mig så hade jag inte kollat upp utrustningen, när vi stannade för fikat så lossnade klossen på högerskon så jag fick trampa bäst det gick med lös högerfot sista 4 milen, men det gick det med!  Totalt 101,6 km på 3 tim 34 min snittfart ca 28,45 km/h.


På eftermiddagen så fortsatte jag med att byta vänster växelreglage, så nu är cykeln nästan helt Ultegra utrustad! :) Fixade även klossarna på skorna, smorde upp skruvarna och justerade läget lite bättre, så jag nu har så brett isär med fötterna som det går.


Nu är det bara framväxeln på Triathloncykeln som ska justeras, ska försöka hinna det imorgon.


Lite bilder från dagens cykeltur:


Såna här handtag har jag nu på in racer!  :)

Alla som deltog i dagens klunga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar