lördag 7 april 2012

Påskägg och annat gott?

Påskafton och vi har ätit påskmat både idag och igår, igår vid mamma och pappa med jättegod mat och efterrätt glass, grädde och banan mums mums, alla barn var med Johan, Emelie, William, Tuva och Clara, Marie och jag.

Idag har vi varit på Magasinet Gym här i Enköping och tränat lite, Marie på gymet och jag på pass med Functional Moves med Sussi Gustafsson som instruktör, jag hängde på ganska bra trots förkylning i alla övningar och det var inte många ggr som jag var tvungen att stanna till och vila idag.

Sen var vi till Västerås och handlade lite, köpte nya skor åt Tuva och Clara, de fick joggingskor och nu springer det runt inne med skorna på sig så de gillade visst skorna!
Käkade lunch i Västerås på Mongolian Barbeque i Sigma-huset, vi åt thai-buffé och den brukar vara ganska bra där, men i dag hade de troligen fått nya ägare eller nått sånt för maten i buffén var kall och inte särskild god heller, sen fick jag betala fullt pris 98 kr per st för Tuva och Clara med som är 3 och 6 år jävligt snålt tycker jag man brukar betala 10 kr per år barnet är normalt sett, men de här kineserna kommer tydligen från Kinas småland eller skottland, jävligt snålt. DET VAR ABSOLUT SISTA GÅNGEN JAG GÅR OCH ÄTER PÅ DEN HÄR RESTAURANGEN!!!!!

Nu har vi ätit påskmat här hemma och nu blir det vila i soffan framför TV:n resten av kvällen!  :)


Glad Påsk alla därute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar