söndag 22 april 2012

Söndag lite vilodag...?

Fick faktiskt lite sovmorron i morse, vaknade 7.30 då hade Tuva satt på TV:n själv, Clara och hon satt och tittade på barnprogram när jag kom ner.

Lite slötittande på datorn och sen lite frukost och gjorde iordning tjejerna inför deras danspass på Street feet. EFter dansen åkte vi hem och värmde lite rester och käkade lunch, sen på eftermiddagen så skjutsade jag in Tuva till hennes kompis Saga för att leka, Clara och jag åkte till mamma och pappa och fikade lite. Sen hem och lagade till middag tills Marie kom hem från jobbet och hon hämtade Tuva på vägen hem.
Vi åt kycklingfilé stekt i stekpanna först och sen skivade som fick puttra lite i rödvin och lite smaksatt creme fraiche, till det skivad ugnsstekt potatis stekt i en liten skvätt vispgrädde.

Ikväll var det simträning igen, körde hela passet i våtdräkt.

200m insim
1500m frisim (utan paddlar och fenor, tid ca 41 min)
100m avsim (var tänkt att bli 200 m men först lite annat)
2x25 max (skulle varit 4x25m max men jag tvärstannade efter 15 m på 2:a 25:an)
1x50m avsim

Sen lite slötttiande på TV.n i  soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar