onsdag 18 april 2012

Onsdag och en vanlig dag på jobbet!

Idag har jag för ovanlighetens skull varit på kontoret hela dagen, inga möten eller nånting. Jo ett möte hade jag, med mig själv på SATS Södra stn och med löpbandet oxå. Körde lite intervaller ca 4-5 st i fart14 km/h på ca 200m/intervall och sen vila emellan i 10 km/h i 400m. Resten av tiden körde jag i 10 km/h förutom sista 10 min när jag minskade farten med 0,1 km/h för vaje minut som gick. Totalt 5 km på 31 min. Det är jag nöjd med när jag inte sprungit något alls på 3-4 veckor.

Sen blev det lite pasta och fläskfile' till lunch. På eftermiddagen så blev det lite massage i en halvtimme. Vardaglyx när den är som bäst! :)

Nu sp har tåget nörjat rulla hemåt mot Enköping och på bilden nedan kan ni se ett riktigt gammalt SJ tåg, från förr i tiden när tågen funkade och kom i tid!p

Ikväll blir det jobba länge igen och imorrn ska jag gå på besiktning hela dagen, vi får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar