söndag 24 april 2011

Påskhelg och förkylningen ger sig f-n aldrig!!!

Idag är det påskdagen och på eftermiddagen kommer våra föräldrar och barn hit, vi blir bara den närmaste familjen, 18 st totalt!!  :-)

Det ska bli kul !!

Idag är jag igång med vårbruket?  Ja vårt "stora" potatisland har blivit jordfräst idag på morgonen, ska se om vi hinner sätta lite potatis ikväll?

I fredags kväll fick jag något ryck av nått slag och "råkade" anmäla mig till Lidinöloppets 30km!?  Ja jag måst springa några längre lopp i höst och i vår så jag är förberedd tills löpningen på Järnmannen nästa sommar, så jag klara löpningen då, det är ju en mara som ska springas efter simning och cykling, så jag tänkte att det kanske är bäst att springa en mara i höst och/eller vår så man är förberedd för den distans, en bra idé tycker jag.  :-)

Nu tycker jag att det är dags att min förkylning går över, det är inge kul längre att inte kunna träna!

Tuva och Clara börjar bli lite otåliga nu och vill att alla storasyskon och mor/ far föräldrar ska komma nu, de har gått klädda i finklänningar sedan kl. 10.00 !  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar