onsdag 6 april 2011

Vilken dag!

Idag har jag hunnit med både att cykla och att simträna!

Simträning i simhallen imorse start 06.15 och gick upp ur bassängen 1 tim och 26 min senare och sammanlagt 3000m senare,hann simma 2200 m på 60 min.

200m insim bröstsim(segt och trött på morron)
20x50m frisim paddlar och fenor(långa)
10x100m medley fenor(långa) ja det skulle varit medley, men jag ville inte köra fjäril idag så jag varavade frisim, fjärilskick med platta, ben frissim med platta och ryggsim.
4x100m valfritt SS jag körde frisim fenor(långa)
400m avsim bröstsim.

Sen var jag iväg på jobb i Kungsängen där vi gick igenom en bostadsrättsförening som är ett fuskbygge, vi ska försöka hjälpa föreningen med att få ordning på fastigheten, det tog ca 3 tim, sen åkte jag hem igen(åkte bil idag) och åt lunch lite snabbt.

Fick ett ryck att jag skulle ut och prova nya racern, körde iväg bort förbi Kungsåra kyrka och vände, det blev ca 4,1 mil på 1 tim och 32 min, snittfart ca 27 km/h, helt ok för att vara en tidig vårtur och ny cykel, sen var det motvind oxå, ja jag vet bortförklaringar.  :-)

Nu ska jag jobba vidare när jag läst saga för Tuva och Clara...  det vart lite lång lunch så det får jag ta igen nu.

1 kommentar:

  1. Du lät faktiskt väldigt pussitiv ;) du e duktig som sliter på så, jag önskar jag haft en kvarts energi av din...men när skolan e slut så kanske jag får och när allt på jobbet lagt sig så man vant sig då då kanske det är min tur :) love u

    SvaraRadera