fredag 22 april 2011

Låååångfreeedag och påsken smyger sig sakta in hos oss

Idag har vi varit ute och åkt en liten sväng och det blev faktiskt en liten sväng, tror det vart under 30 mil totalt och det är lite för att vara oss. Det har blivit lite mindre med utflykter dels pga att Clara inte gillar att åka bil då hon blir åksjuk och sen att Marie har jobbat så mycket och att hon pluggar väldigt mycket just nu för att bli klar med sin utbildning så fort som möjligt, hon är duktig hon min lilla älskling är väldigt stolt över henne faktiskt!

Vi var iallafall ute och åkte lite idag och hamnade i både Nyköping och Trosa, fikade i ett nästan totaltstängt Nyköping och handlade lite på Stadium Outlet, sen åt vi lunch på en uteservering i ett soligt och varmt Trosa, god mat och kanonfint väder.  :-)

Nu har jag varit förkyld sen i måndags och börjar bli jävligt trött på förkylningar, så nu i kväll så testade jag lite lätt Core-träninge i 15 min och sitter just nu och badar i svett så det är inte så bra än med förkylningen, får ta det lugnt några dagar till, hoppas jag kan ta en lite lugn cykeltur på måndag kväll kanske?

På söndag är det påskdagen och då kommer alla barn och våra föräldrar hit på mat och vi blir inte så många då ca 18 st...   ha ha, liten familj va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar