lördag 16 april 2011

Senaste dagarnas träning...

Torsdag

Torsdag var det vilodag, ingen träning alls.


Fredag

Var ut på en cykeltur på nästan 3 tim när jag kom hem från jobbet
75 km 2 tim och 56 min, var extrem hård motvind halva sträckan.


Lördag

Vanliga passet på Magasinet Gym som jag försöker hålla varje vecka, har varit 2 veckors uppehåll pga sjukdomar och handledarkurs för övningskörning, men idag kom vi iväg, jag tränar, Tuva och Clara är på barnpassningen under tiden.

Motionscykel 15 min medel
Styrketräning i45 min intensivt
Crosstrainer 30 min intensivt

Vi har även hunnit med en sväng till Cykloteket i Västerås och köpt en ny sadel till racern, den gamla ska jag slänga åt helvete, var det sämsta skit jag har suttit och cyklat på någonsin.

Nu ska jag vila en stund medans vi väntar på att Marie ska komma hem från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar