söndag 17 april 2011

Söndag vilodag

Idag har jag tagit det lugnt jag har bara kört ett kort intevallpass på cykel.

Dagens träning:

30 min intervaller på cykel total längd 12,5 km


Sen har vi inte gjort så mycket har varit ute och gått en hel del, bl a sprungit bakom Tuva när hon tränat på att cykla utan stödhjul, kommer inte ta många ggr innan hon cyklar utan att någon håller i henne.

Nu sitter vi i soffan och jäser lite efter att tryckt i oss varsin meny från donken, ja mamma jobbar kväll och jag är jättetrött, antingen tänker jag lägga mig raklång i soffan och sova en stund eller oxå så tar jag och dammsuger lite, troligen det senare eller oxå bägge delarna, ja alltså inte samtidigt det blir svårt!

Sen så borde bägge tjejerna bada men det får vi ta imorgon kväll tror jag, det får räcka med att dammsuga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar