lördag 2 april 2011

Förkylningstider igen

Jag trodde jag skulle klara mig den här gången, men ....

...nu är jag förkyld igen!!

Sånt får man räkna med när man har småbarn på dagis, men nu gäller det att bli frisk så fort som möjligt!

29 maj är 1:a tävlingen och då måste jag vara frisk och jag måste vara frisk nu så jag hinner träna tills dess, det är ju mindre än 2 månader kvar tills dess.

Marie var sjuk i början av veckan och hon var bra på några dagar, så vi får hoppas att jag har samma tur som hon.

Idag blir det en liten lugn promenad på eftermiddagen, ska bli nästan +10 gr C ute då.  Ska även ta och se över alla cyklar lite, var till Cykloteket i Västerås igår och köpte lite saker till nya racern, så de grejerna ska vi skruva på och sen göra lite service.  Så alla cyklarna klara för att användas när jag blir frisk igen.

3 kommentarer:

  1. jag är också förkyld, fast jag har inga småbarn på dagis! Vem ska man skylla på då?

    SvaraRadera
  2. Ja men du har ju träffat småbarn! Både dina småsystrar och på förskola.

    SvaraRadera
  3. Jo det är sant! ;) Vi får hoppas vi blir friska snart så vi kan fortsätta träna!

    SvaraRadera