lördag 26 oktober 2013

Lördag

Så då har man kört veckans styrketräningspass på förmiddagen, ca 50 min triathlonstyrka enligt mitt eget upplägg. Det är ett allroundpass där alla viktiga muskler för triathlon får sig en genomkörare, än så länge är jag bara i fas2 vecka 2(dvs totalt vecka 8 sen jag började igen nu i höst), sakta så höjer jag vikterna gradvis så det inte blir som i våras i år då jag drog på mig en muskelbristning i höger axel för att jag var för otålig !.

Nu lagar jag lite mat så vi kan ära strax när Marie kommer hem från jobbet, sen blir det lite åka runt med bilen en sväng här hemikring och sen handla lite mat och lördagsgodis åt barnen.

Får se om jag kan komma iväg ut på ett löppass senare idag, eller om det blir imorrn förmiddag?

Nu är jag hungrig.......😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar