söndag 13 oktober 2013

HÖST!!!!!

Kör ju som bäst med mitt Sub50 träningsschema för att komma under 50 min på milen innan nyår och det har gått jättebra fram till i torsdags!  Då började det som bara molat lite i ryggmuskeln ovanför höger skinka göra ont!! :(   Det har inte hjälpt med 2 vilodagar den här veckan och efter löpningen igår så var det inte kul, hjälpte inte att man kunde sitta framför datorn och kolla på Ironman från Kona...blev deppigt värre och oron över om det är någon jävla inflammation på gång växte rejält ???  Inte min dag idag direkt :(

Efter Tuva och Claras dansträning har jag varit ute i det fina vädret nu på eftermiddagen och räfsat lite löv...

Grävde bort mittsträngen med gräs på infarten till våra parkeringsplatser oxå har jag gjort, så nu anser jag att jag har gjort mitt till BRF-jobbardagen nästa lördag...då tänker jag åka bort i år vart har vi inte bestämt än men det blir träning på Magasinet som vanligt kl 9 det är ju lördag!  :)

Nu ska jag hitta på någon god enkel kvällsmat åt mig och tjejerna nu och sen tror jag att jag stoppar ned dom i badkaret så de är rena och fina till dagis och skola imorgon?

Träning blev det ingen idag men igår sprang jag en mil på 65 min enligt det schema jag kör efter i min Sub50-satsning, har hållit på 4 veckor nu och jag ska testa imorgon bitti om det funkar att köra 1:a passet på vecka 5 det så lite jobbigt ut men det ska nog gå bara jag inte har någon värk?  jag testar iallafall tror jag?

Nej nu får det bli lite matlagning och sen se till att tjejerna blir klara för sovdags i god tid, de ska upp jättetidigt imorgon! 05:40 typ... pust...

När de har somnat sen ska jag sitta och slötitta på TV:n i soffhörnet och läsa lite tidningar och längta efter när min älskling kommer hem från jobbet efter kl 22...  <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar