söndag 27 oktober 2013

300 dagar till 23 augusti kl05:00 då går starten för Ultravasan.....

....börjar nästan känna mig lite smått stressad!??

Löpträningen går ganska bra , just nu håller jag på med mitt kortare program med sub55 på 10 km, började ju på sub 50 programmet men efter löpkursen 6 oktober och de krämpor jag fick efter att ha kört för hårt där och sen hemma i veckan efter. Så blev det totalt träningsuppehåll på en vecka men sen förra helgen är jag i full gång igen och nu funkar det ganska bra, lite små stel fortfarande i ryggen men det blir ju bara värre om jag inte gör något.

300 dgr?? Hur lång tid är det? Kommer jag att hinna komma i form för att klara ett Ultralopp på 90 km? Kommer jag att hinna gå ned 10-15 kg tills dess så jag inte behöver släpa på onödig ballast? Kommer jag att klara mig från förkylningar då loppet går en vecka efter att Tuva och Clara börjat skolan? Kommer jag att hålla ihop och gå i mål? Kommer jag att överleva dagen? Framför allt kommer jag att vakna i tid och hinna till starten kl. 05:00 på morgonen den 23 augusti???????

Ähh va fan! Jag startar och sen kör jag på och så får vi hur långt det räcker?????? 
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar