måndag 7 oktober 2013

ajaj

..vilken träningsvärk jag har idag....måndagmorgon suck!

Var på 1:a delen av löpkursen på Bosön igårkväll med Löpskolan och Simon Forsberg, 3 timmar löpträning vi sprang ju inte hela tiden men minst drygt 2 timmar vara det fysisk löpträning!

Olika former av löpskolning och sen videoanalys individuellt och i grupp, sprang inte så illa som jag trodde eller oxå var han snäll i sina omdömen?

Han sa flera gånger att vi var en mycket jämn grupp om det nu var positivt eller negativt det vet jag inte?  :)

Vi skulle få träningsprogram idag för de övningar vi ska göra under de 2 veckor som är fram till nästa kursdel den 20/10 och det var en diger hemläxa!  Så det får nog bli väldigt mycket mer fokus på löpträning under dessa 2 veckor.

Nu är det jobb igen idag och sen hämtning av barn på eftermiddagen, hoppas jag kan komma iväg från Stockholm i god tid så det inte blir så sent för Tuva och Clara?

Hade tänkt att träna Core på Sats på lunchen men det får jag nog ge upp har avbokat dagens pass och får avboka nästa måndag oxå, får ta upp den satsningen igen i november igen?

Simpass blir det nog bara ett den här veckan på onsdag morgon..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar