måndag 1 oktober 2012

Vätternrundan 2013

Jodå det vart anmälan till VR 2013, vet inte vad som flög i mig, men nu är jag iallafall anmäld! Nu återstår nästan det som är jobbigast, ATT HITTA BOENDE!!!!???

Helt jävla omöjligt i hela Motala att hitta något för en familj på 2 vuxna och 2 barn!!! Nej jag vill inte tälta och inte bo i husvagn! Jag vill sova under tak de få timmar jag får sova innan jag ska cykla iväg mitt i natten!

Start tid kl. 02.12 så då måste man krångla med lyse, till i år så fick jag starttid 4.54 och trodde att om jag satt kl.09.00 i morse så skulle jag lyckas med en sån tid tills nästa år med, men inte då!!!

JA ja det får väl gå det med inte så mycket att göra åt, bara gilla läget! jag har ju en plats det är inte alla som har det.

21000 platser tog slut på 2 timmar och 45 min!!!!!???

Helt sinnesjukt???  Men skönt att veta att det finns 20999 st stolliga cykeldårar till därute någonstans!!

ha ha  :)))))))))))))))

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar